4 december - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Annette en Herman Vroomen - WaarBenJij.nu 4 december - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Annette en Herman Vroomen - WaarBenJij.nu

4 december

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg Annette en Herman

04 December 2016 | Indonesië, Sanur

4 december
Om 07.00 waren wij klaar wakker. We zijn terug in de tijd aan het gaan en voor ons was het al 12.00. Eruit, we willen wat rondlopen. We gaan ontbijten en ik begin met nasi, het is al warm en vochtig. Voor 10.00 lopen we naar het strand om te kijken waar we gisteren gegeten hebben. Er loopt een dame met ons mee die mij wat leuke kleding wil laten zien, maar niet nu.

Zolang ik loop, loopt ook mijn waterhuishouding, zodra ik stop met lopen stopt ook het zweten. Ik kan het niet helder uitleggen maar het stroomt eruit.
Dan zien we bij een restaurant een Sunday market. We gaan wat drinken en bekijken de gerechten. Het is pas 11.00 in de ochtend en iedereen is al aan het eten. Wij hebben net het ontbijt op. We lopen de hele winkelstraat af maar nergens is het druk. We gaan terug en ik ga wat flessen water drinken want ik ben veel vocht kwijt en we komen weer uit bij die markt.

Tegen 16.00 nemen we een taxi naar Marc en Destie en we lopen nog even naar de zee. Daar gaan we genieten van het strand en de zee, ik zie een bord met daarop: 2x lobster met toebehoren, aha dat ga ik morgen avond eten, voetjes in het zand, kreeft en zee geluiden.
Om 15,45 nemen we een taxi nou die melden zich vanzelf wel bij jou, elke taxi toetert als die mij passeert dus dat zal niet zo moeilijk gaan. Het is maar 10 kilometer rijden maar de chauffeur weet niet de weg, we hebben wel de Ipad bij maar we moeten in een andere straat zijn. Niet erg duidelijk maar we komen er.

Ze hebben een heel mooi huis met alles erop en eraan. Destie en haar moeder koken voor ons en we hebben een gezellige middag/avond. We gaan met een soort Uber taxi terug en tegen 22.00 zijn we weer in ons hotel. Dat is eigenlijk 5 uur later voor ons. We hebben de dag in slowmotion doorgebracht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

DownUnder

2 maanden reizen door Singapore, Australië, New Zeeland en Balie.

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2017

DeVroompjesgaandownunder

07 December 2016

7 december

06 December 2016

6 december

05 December 2016

5 december

04 December 2016

4 december
Annette en Herman

Actief sinds 02 Sept. 2016
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 23004

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2016 - 07 December 2016

DownUnder

Landen bezocht: