6 december - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Annette en Herman Vroomen - WaarBenJij.nu 6 december - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Annette en Herman Vroomen - WaarBenJij.nu

6 december

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg Annette en Herman

06 December 2016 | Indonesië, Sanur

6 december
Gebakken rijst met ei en kip als ontbijt, zo ontzettend lekker, misschien ook iets voor thuis? Na het ontbijt weten we even niet wat we moeten doen en ploffen weer neer op bed, we sukkelen wat weg want het is pas 10.00. tegen 12.00 gaan we aan het zwembad liggen en afkoelen door wat baantjes te trekken.
Rond het middaguur maken we contact met Marc, hoe laat en waar? Dit is onze laatste avond en we gaan met ons viertjes uiteten. Duur of local food is zijn vraag, ik ga voor local eten want daar heb ik zin in en wie weet zijn er gerechten bij voor mijn proefkonijnen thuis. Marc mailt een adres door en vertelt er meteen bij dat daar meestal geen vreemde mensen naar binnen durven te gaan, ik denk, Ojee wat staat me te wachten. Ik eet bijna alles en hoe vreemder hoe beter maar ik moet opletten voor mijn darmen en ik heb gisteren restaurantjes gezien, nou ja het moet het moet er voor doorgaan en daar heb ik mijn twijfels bij de hygiëne.

Tegen 15.00 bestel ik in het hotel een bordje fruit, watermeloen, ananas en papaja in plakken, dit helpt tegen de misselijkheid.
We zoeken op Internet en de reacties zijn geweldig, het restaurant zit er redelijk uit, het gaat mij om het eten, Als specialiteit sop buntut, ossenstaartsoep met rijst het moet een hele maaltijd zijn. In Sevilla eet ik minstens een keer in de week ossenstaart, laat maar komen die Javaanse staart.

Tegen half vijf lopen we naar het strand en gaan wat borrelen waar we gisterenavond hebben gegeten. Het is heel erg vochtig vandaag en totaal geen wind, ook geen verkoelende bui. De staart was heerlijk, we drinken nog een afzakkertje en ik neem een verse mango sap. Dat is zo lekker al die verse sapjes. Tegen 22.00 nemen we afscheid van Marc, Destie en haar familie en om 22.19 liggen we er weer in. We beginnen er gewend aan te raken om op tijd naar bed te gaan.

We hebben het hotel voor morgen tot 18.00 geboekt zodat we niet om 10.00 op de stoep staan met alle koffers en niet weten wat we moeten gaan doen. Onze eerste vlucht naar Singapore vertrekt om 20.00 en om middernacht de vlucht naar Amsterdam. Ik begin nu naar huis te verlangen en naar een paar graden minder warm.

  • 06 December 2016 - 15:35

    Tiny:

    Hoi. Lekker gerelaxed op Bali. De tropische warmte is ook afmattend.
    Hier is het vandaag koud maar heerlijk zonnig....de temperatuur loopt later in de week op....anders is de overgang te groot voor jullie. Goeie terugvlucht

  • 06 December 2016 - 15:53

    Annette En Herman Vroomen:

    Ik krijg spam in mijn reisverslag en krijg het met geen mogelijkheid verwijderd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

DownUnder

2 maanden reizen door Singapore, Australië, New Zeeland en Balie.

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2017

DeVroompjesgaandownunder

07 December 2016

7 december

06 December 2016

6 december

05 December 2016

5 december

04 December 2016

4 december
Annette en Herman

Actief sinds 02 Sept. 2016
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 22888

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2016 - 07 December 2016

DownUnder

Landen bezocht: