23 november - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Annette en Herman Vroomen - WaarBenJij.nu 23 november - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Annette en Herman Vroomen - WaarBenJij.nu

23 november

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg Annette en Herman

23 November 2016 | Nieuw Zeeland, Nelson

23 november
Een prachtige sterrenhemel gehad, het plaatje was compleet. Met de gordijnen open geslapen. Er stond niemand naast en achter ons, de hele wereld was van ons 2.

Er waren ondertussen wat zandvlooien binnen gekomen, we hadden een lichtje aan gedaan en toen ze daar allemaal opzaten heb ik ze met haarlak vastgeplakt. Nergens geen last meer van gehad.

Bij de douche moest je een knop indrukken en dan had je 7 min. Water. Ik dacht wanneer stopt het nu eens want ik was klaar. Maar ik had niet de hele tekst gelezen want als je weer op de knop drukte dan stopte het water meteen.

We zijn op tijd weg, Nelson is ongeveer 100 km rijden maar we doen er 21/2 uur over. De dame van de informatie had niet veel zin om ons te helpen. Ze was erg kortaf, maakte een cirkel om de plaats waar we kunnen parkeren en dat was het. Klanten zijn lastige mensen. Bij de campground aangekomen was de jongedame een en al vriendelijkheid, ze dacht voor ons, moet ik het wisselgeld in de juiste coins terug geven zodat je gebruik kunt maken van de laundry , vroeg ze aan ons? Dat heet meedenken en ondertussen draait de was.

We gaan dadelijk Nelson bezoeken, slenteren door een stad en neerploffen als het nodig is. Inmiddels heb ik flinke jeuk van die zandvlooien. Een spray gekocht en die moet helpen, ook tegen muggen. Nou die beesten komen niet meer in mijn buurt want die schrikken van de prijs van dit spul.

Een aantal uurtjes door Nelson gelopen en wat gedronken. Verder geen opwindende dag. We eten vanavond nog een keer Haas biefstuk van het hert met een salade van venkel en wat gebakken aardappeltjes.

Morgen hebben we een pittige dag voor de boeg want we moeten richting Christchurch. Ik heb geprobeerd om voor vrijdagavond het tramway restaurant te boeken maar de tijd van 19.30 is al volgeboekt. Er is nog plaats om 17.00. dat vind ik geen tijd om te dineren. Inmiddels is de temperatuur opgelopen tot 32 graden.

  • 23 November 2016 - 11:03

    Sanne:

    Hi Annette,

    Wat schrijf je leuk!!! Ik heb nog niet alles kunnen lezen maar wat is lees, tovert een glimlach op mijn gezicht. Ik mis je opgewekte groet in de ochtend maar dit maakt veel goed,

    Goede tip van die zandvlooien! Daar zou ik nooit opgekomen zijn.

    Dikke knuffel,
    Sanne


  • 24 November 2016 - 06:50

    Annette En Herman Vroomen:

    Sanne, leuk dat je het een beetje volgt. Mocht je tips willen voor jullie reis dan ben je van harte welkom om een avondje bij ons door te brengen. Dinsdag 13 december roep ik weer " Goedemorgen Sanne".

    Gr. Annette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Nelson

DownUnder

2 maanden reizen door Singapore, Australië, New Zeeland en Balie.

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2017

DeVroompjesgaandownunder

07 December 2016

7 december

06 December 2016

6 december

05 December 2016

5 december

04 December 2016

4 december
Annette en Herman

Actief sinds 02 Sept. 2016
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 22884

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2016 - 07 December 2016

DownUnder

Landen bezocht: