17 oktober - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Annette en Herman Vroomen - WaarBenJij.nu 17 oktober - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Annette en Herman Vroomen - WaarBenJij.nu

17 oktober

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg Annette en Herman

17 Oktober 2016 | Singapore, Singapore

17 oktober
We zijn met de trein naar het centrum gereden, dit was om 07.00. Wij zijn op reis en dan zijn we met andere dingen bezig dan met werkende mensen. De hele trein zit zo vol dat bijna een bil van mij buiten de deur bleef hangen. Ik heb een lange broek aan met een T-shirt met lange mouwen en daarover een poncho trui. Het is 32 graden in Singapore en er waait een zwoele warme wind, en zo sta ik in een overvolle trein met mijn bagage tegen de deur aangeplakt.
Mijn sproei installatie werkt prima, ik voel de straaltjes zweet omlaag gutsen. Ik kijk Herman en begin te lachen, met humor hou ik mezelf beter op de been dan met chagrijnigheid. Bij de volgende halte zullen er wel veel mensen uitstappen hou ik mezelf voor. Ja, dat dacht ik, niets is minder waar, er komen nog meer mensen bij.
Mijn kleding begint aardig vochtig te worden en ik zie de mensen mij zielig aan kijken maar ik hou mijn hoofd recht en doe net of ik het heel prettig vind.

We komen om 09.30 aan in het hotel en gaan eerst even slapen, om 13.30 worden we wakker en ik fris mezelf op, trek een jurk aan en daar gaan we. De warmte is inmiddels weer wat gestegen maar daar is niets tegen te doen. Uit de winkels etc komt een koude wind alsof er een diepvries open staat. We lopen rond en belanden bij het Raffles hotel, daar gaan we aan de bar zitten en bestellen een Singapore sling, daar genieten we van en in de top waait een ventilator en ik verbeeld mijzelf dat deze verkoeling geeft. Dat scheelt ook als je alleen al denkt dat het zo is.

We lopen tegen de avond naar Chinatown op zoek naar die sterrenkok, helaas dat is een speld in een hooiberg, we eten wat van de straat en proberen het morgen nog eens.

  • 17 Oktober 2016 - 18:14

    Miranda:

    Hoi lieve Annette en Herman

    Wat een avontuur met jullie tweetjes! Nu al mooie herinneringen en jullie zijn maar net aandeze geweldige reis begonnen❤️

  • 18 Oktober 2016 - 14:25

    Karin Van Den Boorn:

    Hoi Annette en Herman,

    Wat een leuke verslagen tot nu toe, heb ze met een brede glimlach gelezen.
    Met humor kom je inderdaad een heel eind.
    Ja het kan nogal broeierig zijn in Singapore of dergelijke landen. Maar hoort erbij. Kan ook hard regenenen hoor !
    Geniet van jullie verblijf hier en dan op naar Down Under !:)

    kijk al uit naar jullie volgende verslag.
    Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

DownUnder

2 maanden reizen door Singapore, Australië, New Zeeland en Balie.

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2017

DeVroompjesgaandownunder

07 December 2016

7 december

06 December 2016

6 december

05 December 2016

5 december

04 December 2016

4 december
Annette en Herman

Actief sinds 02 Sept. 2016
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 22883

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2016 - 07 December 2016

DownUnder

Landen bezocht: