De voorbereiding - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Annette en Herman Vroomen - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Annette en Herman Vroomen - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: Annette Vroomen

Blijf op de hoogte en volg Annette en Herman

02 September 2016 | Nederland, Maastricht

Op dit moment zijn we nog volop bezig met de voorbereidingen. we lezen reisverslagen van anderen.
Wat moeten we zien en wat kan geschrapt worden in het schema.
We starten in Singapore voor 2 dagen, dan vliegen we door naar Australië. Daar blijven we 3 weken waarvan we 2 weken reizen met een camper, 1 week in Sydney en 2 dagen Melbourne. Van daaruit vliegen we naar New Zeeland, eerst het Zuidereiland. Daar trekken we ook 2 weken met een camper rond. Dan gaat de reis verder naar het Noordereiland. Hier reizen we met een personen auto voor een week. En dan nog een 4 tal dagen uitrusten op Bali.

Op de foto liggen al een paar atributen die geschonken zijn door lieve vrienden waaronder: een stampertje, een fluitje met ingebouwd compas, thermometer en vergrootglas. ook een sleutelhanger met daaraan een zuignapje waar je van alles aan kan hangen.

Langzaam aan zijn we spulletjes bij elkaar aan het sprokkelen.

• 05 September 2016 - 14:55

Ine Smolders:

Helemaal super om bij te houden hoe jullie reis verloopt

• 05 September 2016 - 16:11

Ine:

Hoi Anette en Herman,

Ik wens jullie een hele mooie reis en heel veel avonturen toe!!

Groetjes,
    Ine

• 05 September 2016 - 19:50

Rolande:

Leuk om af en toe iets te horen!