8 november - Reisverslag uit Sydney, Australië van Annette en Herman Vroomen - WaarBenJij.nu 8 november - Reisverslag uit Sydney, Australië van Annette en Herman Vroomen - WaarBenJij.nu

8 november

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg Annette en Herman

08 November 2016 | Australië, Sydney

november
Vandaag gaan we op zoek naar een verbinding om de foto’s van onze camera op de Ipad te zetten. We ontbijten op de hoek van de straat en daar hebben ze heerlijke gebakken sandwiches. Daarna gaan we naar een ander gedeelte van Sydney. Daar staan nog de oude Victoriaanse huizen. We maken een hele trip door dit gedeelte en nemen een stop om een kop koffie en een bananen smoothie te drinken. We lopen een heel eind en uiteindelijk hebben we heel Sydney gezien.

Uiteindelijk belanden we weer bij Ryan’s bar en drinken daar een paar glazen wijn. We willen graag een hapje eten in Chinatown maar ondertussen gaat het regenen. We lopen een aantal blokken en belanden in een food counter. Ik vind het niks maar dan zien we een restaurant waarvan het gevuld is met Aziaten. Er ligt een menuboek op tafel met meer dan 30 pagina’s. Herman kijkt mij aan wat betekent dat ik mag bestellen. Ik weet het echt niet , Ik kijk om mij heen en ik zou graag bij anderen willen aansluiten om gewoon wat mee te pikken. Maar dan herstel ik, ik, die allerlei keukens kan nabootsen raakt in paniek? Dat gaat niet gebeuren, ik zoek wat gerechten uit en wil deze graag bestellen maar het een en ander is niet meer voorradig. Ik blijf geduldig en uiteindelijk heb ik wontons, kip ala chizuwan en noodels met garnalen. We eten alles op ons gemak met chopsticks en na 22.00 nemen we een taxi terug naar ons hotel, we gaan de koffers weer inpakken. Morgen om 08.00 eruit.
7 dagen Sydney, we hebben alles gezien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

DownUnder

2 maanden reizen door Singapore, Australië, New Zeeland en Balie.

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2017

DeVroompjesgaandownunder

07 December 2016

7 december

06 December 2016

6 december

05 December 2016

5 december

04 December 2016

4 december
Annette en Herman

Actief sinds 02 Sept. 2016
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 22985

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2016 - 07 December 2016

DownUnder

Landen bezocht: