3 november - Reisverslag uit Sydney, Australië van Annette en Herman Vroomen - WaarBenJij.nu 3 november - Reisverslag uit Sydney, Australië van Annette en Herman Vroomen - WaarBenJij.nu

3 november

Door: Annette

Blijf op de hoogte en volg Annette en Herman

03 November 2016 | Australië, Sydney

3 november
We slapen uit tot 11.00 uur, Ik trek een zwart chiffon jurkje aan en zoek bijpassende oorbellen, mams, je had gelijk zoveel kleding heb ik niet nodig. Dochter, ik had even bij jou in de leer gemoeten hoe ik met 10 kilo kon reizen. Maar ik was en ben eigenwijs en ik heb 23 kilo aan kleding bij mij.

We gaan de deur uit en na 12.00 gaan we ontbijten, op een hoek van een straat is het ontzettend druk met een leuk zaakje en daar bestellen we 2 verschillende soorten sandwiches. Geweldig lekker en dan verdwijnt er één stukje gesmolten cheddar kaas met gebakken champignons over mijn jurk met het gevolg dat ik zo de dag niet meer kan doorbrengen. Na ons ontbijt ga ik terug naar het hotel en trek een ander ensemble aan. Ik vind het spijtig dat ik niet meer sieraden bij me heb, maar wat ik niet bij me heb kan nog altijd gekocht worden.

Ik plaats mijn koninklijke billen boven de afdruk van die van Maxima bij the Opera en loop over haar koninklijke high heel voetstappen en laat de mijne achter. We maken een korte wandeling en steken over. In de verte is volgens Herman een leuk terrasje om even te gaan zitten. Prima, en dan zie ik tot mijn verbijstering de grote M van Masterchef. Ik, als hobbykok volg dit al jaren. Onder de oude brug aan het einde van de pier staan 5 mensen te koken. Dit blijkt Masterchef India te zijn maar ik zie Matt Preston staan. Het jury lid van Masterchef Australië, dit is ongelooflijk dat ik dit live mag meemaken. Ik gil, schreeuw en vraag om aandacht, daar staat live Matt. Ik zwaai en hij reageert door terug te zwaaien. Ik, die dit soort dingen verafschuw want iedereen doet zijn werk en sommigen worden daardoor beroemd door. Ik ben echt niet mijzelf, maar ik krijg niet echt contact met Matt want de opnames lopen. Elke deelnemer krijgt meer dan een half uur aandacht voordat de opnames klaar zijn. Mijn zus zou zeggen, val in het water, val flauw om een handtekening te krijgen maar zij is fan van George en die is er niet.

We gaan verder, het is warm en we snakken naar wat vocht. We nemen een pilsje bij een Duits café en dan belanden we bij een bar waar mensen na werktijd uitgaan. DJ, cocktails etc etc, wij gaan hier naar binnen, genieten van alles om ons heen. Herman heeft zin in de Italiaanse keuken en hier mee sluiten we deze dag af. Het was geweldig, morgen slapen we weer uit en ons bordje “ don’t disturb” hangt weer aan de hoteldeur. Max en Alex moeten vroeg op, zij mogen werken en wij hebben vrij. Morgen ga ik via Internet op zoek naar de sterrenrestaurants die ik wil bezoeken en probeer deze te reserveren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

DownUnder

2 maanden reizen door Singapore, Australië, New Zeeland en Balie.

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2017

DeVroompjesgaandownunder

07 December 2016

7 december

06 December 2016

6 december

05 December 2016

5 december

04 December 2016

4 december
Annette en Herman

Actief sinds 02 Sept. 2016
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 22977

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2016 - 07 December 2016

DownUnder

Landen bezocht: