De voorbereiding - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Annette en Herman Vroomen - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Annette en Herman Vroomen - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

Door: Annette Vroomen

Blijf op de hoogte en volg Annette en Herman

09 September 2016 | Nederland, Maastricht

Nog 5 weken te gaan, gisteren nog een tip van een jonge knul gekregen die 8 weken in New Zeeland is geweest om toch vooral het gedeelte van Milford Sound etc niet over te slaan.
We zullen de reis weer bij moeten stellen want anders komen we tijd te kort.

Onze Australische familie is inmiddels op de hoogte van ons reisschema. Zij willen een soort bijeenkomst regelen voor degene die ons graag willen ontmoeten. Dit zou dan plaats vinden in Sydney. Wij zijn zeer benieuwd.

Ondertussen slingeren de reisboeken door het huis. We hebben een hele grote wereldkaart op onze slaapkamer gehangen en vanuit ons bed zien we dagelijks waar ons doel ligt.

• 15 Oktober 2016 - 12:31

Marie-Helene:

Dag lieve beidjes,

Jullie zitten nu in het vliegtuig, spannend! Ik wens jullie een veilige reis. Tot schrijfs, xx Marie-Helene